Radio stanice i marketing na internetu

Realno, gotovo svaka današnja radio stanica dostupna je i na internetu, odnosno emitira preko weba. Potencijalno, naravno, to joj pruža puno veće mogućnosti za povećanjem broja slušatelja, što je njima svima u konačnici i razumljiv cilj.

Radijsko oglašavanje na internetu

Internet je danas postao svakodnevnica, gotovo jednake važnosti i značaja kao električna energija nekad. Prepoznaje to Lucky nugget hrvatski, a naravno i radio postaje koje ga koriste i u marketinške svrhe.

Pretpostavimo da ste, putujući na posao, u autu slušali svoju omiljenu i najdražu radio stanicu. Došavši u ured, sjedavši pred radni stol i računalo, želite ”u pozadini” zadataka koje obavljate nastaviti i dalje slušati ono što ste slušali u autu. Naravno, ako vašem nadređenom to ne smeta, možete. Kako i gdje? Preko interneta, naravno, preko ”streama”. Otiđete na web stranicu radio postaje i uključite ”stream”. Ovo je vrlo jednostavno i svima dostupno.

Naravno, otvorivši web stranicu vaše omiljene postaje, vidite i neke reklame na njoj. Dakle, prednost radija koju mu internet pruža: slušajući program u automobilu, web oglas niste mogli vidjeti! Na internetu to možete.

Uz reklame koje se emitiraju u sklopu samog programa, dodatni bonus i dodatna zarada radio postajama su i prostori na njihovim web stranicama. Za određeni tip reklama to je također vrlo bitan podatak: koliko god znali da ”riječ govori koliko i tisuća slika”, nekad je ipak neophodno uklopiti i sliku, vizualizaciju, uz sam govorni sadržaj. Oglašavanje na internetu, ili kako ga neki zovu: mrežni marketing, to omogućuje.

Također, prema nekim podacima i istraživanjima, čak 20% ljudi koji koriste internet, u pozadini slušaju svoju omiljenu radio stanicu. Složit ćete se – impozantan postotak i broj! Znaju to i u upravama radio postaja, te zahvaljujući i tom podatku, ne štede na financijama da zaposle vrhunske stručnjake za marketing, koji će onda biti sposobni sve mogućnosti dobro unovčiti i ostvariti profit.