Marketing i radio – zašto oglašavati na radiju?

Budimo iskreni – uspoređujući radio, televiziju, novine i internet, vjerojatno danas najzastupljenije medije za oglašavanje, radio vjerojatno pruža najjednostavniji pristup do potencijalnog kupca, odnosno ciljane publike. Razlog tome? Radio možete slušati, i slušati u pokretu. Za pristup televizoru morate sjesti u fotelju u dnevnom boravku. Za pristup novinama morate ih kupiti (ili ”uzeti u ruke” u kafiću, recimo) i sjesti za stol. Za pristup internetu, morate sjesti za radni stol, ili upotrijebiti svoj pametni telefon i ”surfati”.

Dakle, očito je: kod ovih nabrojanih primjera morate se prvenstveno fokusirati na izabrani medij. Kod radija nije tako: on uvijek može biti ”u pozadini”, ne ometajući vas prilikom vaših svakodnevnih zadataka ili poslova, radnih ili privatnih.

Radio marketing je marketing u pokretu

Vozeći se u autu, nije baš preporučljivo (zakonski čak i kažnjivo ako vas uhvate) surfati ili tipkati na mobitelu, gledati TV, surfati na laptopu ili tabletu… Dakle, teže je doći do informacija na te načine. Ali, zato, vozeći se u autu, slobodno slušate radio. Radio vas ne ometa u tolikoj mjeri da ne bi bili dovoljno pažljivi u prometu, zar ne? I, realno, to je veliki adut radijskog marketinga.

Radio reklamu (oglas) ubacite samo usred kakvog aktualnog glazbenog bloka i sigurno će doprijeti do zavidnog broja potencijalnih kupaca. Naravno, kako bi oglas ili reklama bili što uspješniji, glavna je pretpostavka i glavni temelj zanimljiv radijski program. Radio s većim brojem slušatelja, što je onda uzročna posljedica njegova zanimljiva sadržaja, sigurno će moći uspješnije plasirati reklamu.

Naravno, ne smije se ipak opet pretjerivati s prevelikim brojem reklama: takav način rada može imati kontraefekt i natjerati slušatelja da promijeni radio stanicu. Sve su to činjenice na koje zasigurno ljudi zaposleni u radio marketingu misle i o kojima razmišljaju.

Očito je da radio marketing ima svoju budućnost, neovisno o tome što ima i zaista dugu i bogatu i prošlost.